Odwiedziny

poniedziałek, 11 maja 2009

Takie bramy.

„Do bramy bo pada deszcz”… to właśnie te słowa zainspirowały mnie do zrobienia tych kilku zdjęć.
Odkąd pamiętam to zawsze była jakaś brama, stara, zabytkowa, zrujnowana czy symboliczna, raczej furtka. Ale zawsze były te bramy w moim życiu i myślę że nie tylko w moim bo jeśli by tak wziąć literaturę popularną (najlepiej teksty piosenek) to bardzo często nawiązuje się tam do bram. Chociażby ten cytat z początku tego tekstu to fragment „Niewinnych” Dżemu. Ale i Piotr Rogucki też nawiązuje do bramy: - „Brama w której przeczekasz deszcz”… to ta z „Chaosu kontrolowanego” albo u Andrzeja Sikorowskiego „Piosenka o mojej ulicy” „bramy co na oścież, kwiaty w każdym oknie”… Tak więc widzicie że bramy mają symboliczne znaczenie a czasami i magiczne.
Mam nadzieje że te moje chociaż na trochę przykują Waszą uwagę.


































1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Morito,mineło kilka lub kilkanaście lat a ja Cię nie poznaje.Cieszę się bardzo że znalazłeś SWOJĄ DROGĘ w życiu.Jestem pod dużym wrażeniem.Pozdrawiam Ciebie i Twoją lepszom połowę.Bosman.